Dostawa i płatność
1. Jaki jest czas dostawy?
- Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-3 dni roboczych - dla produktów z magazynu oraz 8-15 dni roboczych w przypadku braku na stanie magazynowym
WARUNKI SPRZEDAŻY
§ 5
Składać zamówienia mogą pełnoletnie osoby fizyczne mające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne, za pośrednictwem ich przedstawicieli. Osoby niepełnoletnie oraz ograniczone w zdolnościach do czynności prawny mogą składać zamówienia jedynie za wiedzą i zgodą swoich prawnych opiekunów.
§ 6
1. Ceny wskazane na stronie sklepu internetowego www.kmb24.pl są cenami brutto obejmującymi stawki podatku VAT i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
2. Ceny netto mogą być wskazane obok ceny produktu w nawiasie z dopiskiem „netto”.
§ 7
Zamówienia można składać z opcją:
a) przedpłaty (płatność z góry na wskazany rachunek bankowy Sprzedawcy)
b) za pobraniem (płatność w momencie otrzymania przesyłki z zamówionymi produktami)
§ 8
1. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży produktów przedstawionych na stronie sklepu internetowego www.kmb24.pl jest:
a) złożenie zamówienia przez Kupującego za pośrednictwem:
1) koszyka dostępnego na stronie Sklepu,
2) formularza dostępnego na stronie Sklepu,
2) faksem pod numerem: (012)-20-20-408
3) pocztą elektroniczną (email): biuro@kmb-steelproduct.eu
4) telefonicznie
b) podanie danych osobowych, niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży i wystawienia rachunku: imię i nazwisko, adres zamawiającego, adres doręczenia przesyłki, numer telefonu, adres e-mail oraz nazwy i ceny zamówionych produktów, a także sposób ich dostawy, w przypadku Klienta prowadzącego działalność gospodarczą (zawodową) i składającego zamówienie w związku z tą działalnością także numer NIP oraz nazwę i siedzibę firmy.
c) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, potwierdzenie obejmuje co najmniej: nazwę handlową produktu, ilość zamówionych egzemplarzy oraz cenę poszczególnych egzemplarzy i cenę obejmującą całość zamówienia, a także koszt przesyłki uzależniony od opcji zamówienia (za pobraniem lub przedpłata).
d) wpłaty na konto Sprzedającego kwoty wskazanej w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia w przypadku zamówienia z opcją przedpłaty.
2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest przesyłane na adres e-mailowy Kupującego wskazany przez niego w formularzu zamówienia.
3. Realizacja zamówienia następuję w pierwszym dniu roboczym w przypadku złożenia zamówienia w dniu innym niż roboczy lub w następnym dniu roboczym w przypadku złożenia zamówienia w dniu roboczym.
4. Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:
a) braku zapłaty przelewem na konto w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji (dotyczy opcji zamówienia z przedpłatą),
b) nie wskazania w formularzu zamówienia wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
5. Do każdego zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki zależne od opcji zamówienia:
a) przedpłata – 36,90 zł (cena obejmuje podatek VAT)
b) za pobraniem – 43,05 zł (cena obejmuje podatek VAT)
§ 9
W przypadku gdy Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z powodu, braku dostępności zamówionego produktu, zwróci Kupującemu wpłacone przez niego pieniądze na poczet ceny niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o niemożliwości realizacji zamówienia, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na przedłużenie terminu realizacji zamówienia ponad 30 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
§ 10
Kupujący może anulować zamówienie do momentu jego potwierdzenia przez Sprzedającego,
§ 11
Ceny produktów przedstawionych na stronie Sklepu mogą ulec zmianie jednakże nie dotyczy to cen produktów, które zostały potwierdzone przez Sprzedającego.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
§ 12
Sklep wysyła przesyłki na adres wskazany w zamówieniu, wobec czego zaleca się sprawdzenie prawidłowości adresu w otrzymanym od Sprzedawcy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, gdyż błędnie podany adres może skutkować opóźnieniami w realizacji zamówienia.
§ 13
Wysyłając towar Sklep zapewnia sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, a w szczególności jej nienaruszalność.
§ 14
Potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem jest rachunek (paragon fiskalny lub faktura VAT) dołączony do przesyłki.
§ 15
1. Z uwagi na przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe i wynikające z niej uprawnienia reklamacyjne za uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki w transporcie, zaleca się sprawdzenie w obecności kuriera nienaruszalności taśm zabezpieczających opakowanie oraz w miarę możliwości zawartości przesyłki, w szczególności, czy nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych.
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki i/lub towaru zaleca się sporządzenie protokołu na tą okoliczność w obecności kuriera lub w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
3. Reklamacje uszkodzeń lub braków powstałych podczas przesyłki przysługują odbiorcy.
§ 16
W przypadku realizacji zamówienia z opcją za pobraniem Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności zamówionego produktu, aż do uiszczenia przez Kupującego ceny.